a város arcai

Kimenő slam

2016. október 14. 13:13 - baeka

Mi volt a hétvégén?

20160614_092826.jpg

 

Lábam ha moccan

a sarkam koppan

száraz ág roppan,

olajoshordóban tűz lobban.

- Fékezést hallok

A szívem dobban

(kimenőt kaptam)

gumit is loptam,

lehelet látszik: hajnal van.

A fogam koccan,

a cipőm hol van?

Pénzt elraktam,

autó távolodik, halkabban…

Nem ezt akartam,

de Anti rajtam

segít ha baj van,

a matekleckémet? Feladtam.

 

 

Legyen itt egy ajánlás,

ha ugyan van még kinek

Hallja, aki akarja, hát

 nem tudom, hogy minek

uram, kegyes vakságod lássa meg:

A prostik fele bizony még gyerek.

A közgondoskodás az nem egy jó család

és tízezer lány sorsa rajta bukik inkább,

minthogy áll

ez senkinek se jár.

Ha nem a sarkon áll,

még iskolába jár,

vagy kimenőre vár?

és Laja, Géza, Joci, Béla készenlétben áll

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://varos-arcai.blog.hu/api/trackback/id/tr9811807149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása